{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ماجرای حذف صدای محسن چاوشی از «زخم کاری»

ماجرای حذف صدای محسن چاوشی از «زخم کاری»
کدخبر : 16922

در حالی که حذف صدای محسن چاوشی از تیتراژ قسمت سوم «زخم کاری» از سوی برخی به انتقادهای اخیر از صدای این خواننده نسبت داده می‌شود اما هنوز دلیل رسمی برای این اقدام عنوان نشده است؛ هرچند ساترا به ایسنا اعلام کرده که این اتفاق ارتباطی به تصمیم این سازمان ندارد. از طرفی تاکید می‌شود، تیتراژ هر قسمت بر اساس پایان‌بندی متغیر است و بر این اساس بازگشت صدای چاوشی در قسمت‌های بعدی «زخم کاری» محتمل می‌شود.

به گزارش هنرامروز به نقل از ایسنا، محسن چاوشی که اتفاقا با خوانندگی و آهنگسازی ترانه‌های فیلم سینمایی «سنتوری» ـ ساخته داریوش مهرجویی ـ مطرح شد، حالا مدت‌هاست که در عرصه تیتراژخوانی نقش پررنگی دارد و اجرای تیتراژ پایانی «زخم کاری» نیز آخرین اثر او محسوب می‌شود.

هر چند اخیرا از سوی برخی رسانه‌ها چنین عنوان شد که در پی انتقادها به انتشار موسیقی تیتراژ سریال «زخم کاری» با صدای محسن چاوشی، صدای این خواننده از تیتراژ این سریال حذف و در قسمت سوم از تیتراژ قدیمی فصل اول این سریال استفاده شد.

خبرنگار ایسنا علت را از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) و پلتفرم پخش‌کننده جویا شده است که در پی این اتفاق، محمد صادق افراسیابی ـ معاون امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا ـ تاکید کرده است، «حذف صدای آقای محسن چاوشی از تیتراژ آخر سریال «زخم کاری» در قسمت سوم هیچ ارتباطی به ساترا ندارد.»

ضمن اینکه طبق آنچه پخش‌کننده توضیح داده است، موسیقی تیتراژ بر اساس پایان‌بندی سریال انتخاب می‌شود.

بر این اساس، انتظار می‌رود صدای محسن چاوشی در برخی قسمت‌ها همچنان پخش شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها